Circa 1.000 anni fà.Un Monacu Cinese chjamatu Li Tan, chì campava in a Pruvincia di Hunan vicinu à a cità di Liuyang.Hè creditu cù l'invenzione di ciò chì oghje sapemu cum'è un petardi.U 18 d'aprile di ogni annu, u populu Cinese celebra l'invenzione di u petardi offrendu sacrifici à i Monaci.Ci era un tempiu stabilitu, durante a dinastia Song da a ghjente lucali per adurà Li Tan.
Oghje, i fuochi d'artificiu marcanu celebrazioni in u mondu sanu.Da l'antica Cina à u Novu Munnu, i fuochi d'artificiu anu evolutu considerablemente.I primi fuochi d'artificiu - petardi di polvere di fucile - sò vinuti da umili iniziu è ùn anu micca fattu assai più cà pop, ma e versioni muderni ponu creà forme, culori multipli è diversi soni.
I fuochi d'artificiu sò una classe di dispusitivi pirotecnichi à pocu splusivi utilizati per scopi estetici è di divertimentu.Sò più cumunimenti utilizati in spettaculi di pirotecnia (chjamatu ancu pirotecnia o pirotecnia), cumminendu un gran numaru di dispusitivi in un ambiente esterno.Tali manifestazioni sò u puntu focu di parechje celebrazioni culturali è religiose.
Un focu d'artificiu hà ancu un fusible chì hè allughjatu per accende a polvara.Ogni stella face un puntu in l'esplosione di pirotecni.Quandu i coloranti sò riscaldati, i so atomi assorbanu l'energia è poi pruducenu a luce cumu perde l'energia eccessiva.Diversi sustanzi chimichi pruducianu diverse quantità di energia, creendu diversi culori.
I fuochi d'artificiu piglianu parechje forme per pruduce quattru effetti primari: u rumore, a luce, u fumu è i materiali flottanti.
A maiò parte di i fuochi d'artificiu sò custituiti da un tubu di carta o di cartone o carcassa piena di materiale combustible, spessu stelle pirotecniche.Un numeru di sti tubi o casi pò esse cumminati in modu di fà, quandu si accende, una grande varietà di forme scintillanti, spessu varii culurite.
I fuochi d'artificiu sò stati urigginariamenti inventati in Cina.Cina resta u più grande fabricatore è esportatore di pirotecnici in u mondu.
Tempu di Postu: Dec-08-2022